Noul sef al Heineken nu vrea sa piarda executivi-cheie

Jan Derck van Karnebeek, 41 de ani, olandezul care va prelua la sfarsitul acestei luni conducerea Heineken Romania, si-a stabilit deja obiectivele pentru anul acesta, principalele zone de interes fiind angajatii, brandurile si consumatorii."In aceasta perioada de criza este important sa nu faci schimbari foarte mari si sa iti mentii strategia de promovare, insa primul lucru pe care trebuie sa il ai in vedere este sa iti pastrezi oamenii cheie, iar acesta va fi unul dintre obiectivele mele pentru anul acesta", a declarat Jan Derck van Karnebeek, cel care il va inlocui pe Edwin Botterman, preluand functiile de presedinte si CEO al Heineken Romania.

Finalul unui mandat de CEO coincide in unele cazuri si cu alte schimbari la nivel de management. Astfel, spre exemplu, in cazul producatorului de bere InBev Romania, plecarea executivului Mihai Ghyka a fost urmata de schimbari in echipa de marketing, in departamentul financiar, in resurse umane si in legal & corporate affaires. In prezent, managementul Heineken Romania este realizat de Marius Melesteu (directorul comercial), Andrew Quayle (CFO), Willem de Jonge (supply chain director) si Eduard Radu (HR director). "Consider ca anul acesta trebuie sa fii atent in special la angajati, la branduri si la clienti", a adaugat Karnebeek.

Olandezul, care in ultimii trei ani a fost directorul general al Heineken Zagorka din Bulgaria, este absolvent al unui masterat in drept in cadrul Universitatii Utrecht din Olanda si al unui MBA in afaceri in cadrul INSEAD. El lucreaza pentru grupul Heineken din 1992, ocupand diferite functii in Olanda, China si Slovacia. Karnebeek va prelua luna aceasta o companie cu afaceri de peste 200 de milioane de euro, cu cinci fabrici, aproximativ 1.800 de angajati, o cota de piata de peste 30% si un portofoliu de 13 marci, dupa preluarea Bere Mures.

Heineken Romania nu a facut inca publice rezultatele financiare pentru anul 2008, insa potrivit informatiilor aparute in raportul anual al companiei brandurile Bucegi, Golden Brau si Ciuc au inregistrat anul trecut un avans al vanzarilor de sub 10%, singurul brand mentionat in raport cu o crestere de doua cifre in 2008 fiind Heineken, cu un avans de 26% fata de 2007.
 
 

Autor: Diana Tudor, ZF

Ultimele articole

»
»
»