UPC si-a luat director de marketing de la Coca-Cola

UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, l-a recrutat pe Dragos Militaru - market operations director la divizia Coca-Cola pentru Europa de Sud - Est, pe pozitia de director de marketing, ramasa libera dupa demisia Ralucai Milin din septembrie 2009, au declarat pentru ZF surse de pe piata locala telecom. El ar urma sa-si preia functia de la UPC la inceputul lunii viitoare. Contactati de ZF, reprezentantii UPC nu au comentat informatia pana la inchiderea editiei.

Dragos Militaru, omul care a integrat producatorul local Dorna in sistemul Coca-Cola si a adus pe piata locala primele automate pentru distributia produselor companiei, a intrat in sistemul Coca-Cola in anul 1995 pe pozitia de agent de vanzari.

Dupa trei ani si mai multe avansari in functie a trecut la departamentul de marketing al companiei. In anul 2001, Militaru a coordonat dezvoltarea portofoliului Coca-Cola pe piata locala a bauturilor necarbonatate, ca si new product development manager, iar dupa achizitia imbuteliatorului roman de apa minerala Dorna, el a condus integrarea businessului in sistemul Coca-Cola. Militaru este absolvent al Politehnicii din Bucuresti.

Raluca Milin, director de marketing si vanzari al UPC, care lucra in companie inca din anul 2001, si-a dat demisia in septembrie 2009. Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Milin a mai lucrat pentru Connex (Vodafone). Plecarea Ralucai Milin marca restructurarea completa a top-managementului UPC, proces demarat in februarie 2008 prin plecarea directorului financiar Dragos Tanase si urmat, la o distanta de cateva zile, de numirea de catre actionari a unui nou CEO, Jack Mikaloff. Ulterior, din companie au mai plecat directorul de comunicare, juridic si al diviziei de business.

UPC a anuntat recent ca noul sef al vanzarilor door to door este Larry Steed, unul dintre primii oameni din echipa de vanzari a Connex. El a mai fost asociat si director de dezvoltare pentru operatorul telecom Netpoint, achizitionat pentru aproximativ 2 mil. euro de grupul local RCS&RDS, dar a mai activat pe piata si in calitate de consultant. UPC este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala telecom. Compania este al doilea furnizor de servicii de cablu TV si unul dintre cei mai mari jucatori pe telefonie fixa, internet si televiziune prin satelit.

UPC Romania ar putea inregistra in acest an o crestere de peste 10% a profitului inainte de dobanzi, impozitare, depreciere si amortizare (EBITDA), iar trendul scaderii numarului clientilor pe serviciile video "s-a rasturnat" dupa mai multe trimestre consecutive de scadere. "Cred ca Romania va fi o piata de crestere (procentuala) a EBITDA de doua cifre in acest an", a declarat directorul general al grupului american Liberty Global, Mike Fries, intr-o conferinta sustinuta in decembrie 2009 la New York.

Ultimele articole

»
»
»