Jocul, cea mai eficienta modalitate de recrutare

Grupul Danone a lansat cea de-a patra editie a jocului de afaceri "Trust by Danone", deschis studentilor din intreaga lume.
Anul acesta, pentru prima data, studentii din ultimii ani de studii din Romania se vor alatura celor peste 7.000 de candidati din alte 16 tari, unde Grupul Danone este prezent. "Acest joc este o experienta care le ofera studentilor o sansa sa isi testeze nu doar abilitatile manageriale si strategice, ci si abilitatile decizionale", a explicat Franck Mougin, vicepresedinte executiv resurse umane in cadrul Grupului Danone.

In fiecare tara, echipe alcatuite din cate cinci studenti au la dispozitie o zi pentru a concepe o strategie corporativa pe trei ani, pentru o companie fictiva recent achizitionata de Danone. Jocul se bazeaza pe un software de management special actualizat. Peste cateva saptamani, cele mai bune echipe selectate din fiecare tara isi vor prezenta strategia unui comitet executiv local al Danone, iar in luna martie, la Paris, va avea loc finala internationala, la care vor participa cele mai bune echipe din fiecare tara.

Ultimele articole

»
»
»