Profilul candidatului căutat de Renault în campania de la Iaşi

În descrierea profilului candidatului căutat de Renault la Iaşi, în cadrul campaniei de recrutare din 22 octombrie, se precizează că se caută absolvenţi de facultăţi tehnice, cu experienţă profesională de cel puţin doi ani, cunoscători de limbi străine precum engleza, franceza sau rusa. De asemenea, candidaţii trebuie să aibă cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Microsoft Office) şi a programului de proiectare Catia V5. "Grupul Renault îşi propune să continue recrutările prin intermediul campaniilor de acest gen, care să se desfăşoare şi în alte oraşe din ţară şi studiem deja oportunitatea organizării unei campanii la Cluj", au mai spus reprezentanţii Renault, care vor fi prezenţi săptămâna viitoare la târgul de cariere Angajatori de Top.

Vârsta medie a angajaţilor din grupul Renault este de 37 de ani, însă cei mai tineri sunt inginerii care lucrează în RTR, unde media de vârstă este de 32 de ani.

În cadrul Dacia însă, angajaţii au o medie de vârstă de 40 de ani. În prezent căutam specialişti, ingineri care au deja o primă experienţă, iar potenţialul reprezentat de judeţul Arges şi de Bucureşti a fost şi este în continuare exploatat de către grup.

Suntem convinşi că există specialişti buni în toate zonele ţării şi avem deja mulţi colegi, proveniţi din zone geografice diferite de site-urile noastre de implantare", au mai spus reprezentanţii companiei.

Iaşiul este unul dintre cele mai mari centre universitare din ţară, care scoate anual pe piaţa muncii câteva sute de ingineri.

Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" şi Universitatea Tehnică "Gheorghe Asachi" sunt doar două dintre instituţiile de învăţământ superior care scot anual de pe băncile facultăţilor peste 4.000 de absolvenţi.

Totuşi, industria de componente auto este concentrată mai ales în partea de vest şi de centru a ţării (Arad, Timiş, Sibiu, Braşov), având în vedere că investitorii au evitat să dezvolte centre de producţie în zona Moldovei, din cauza problemelor de infrastructură.

Autor: Adelina Mihai, ZF

Ultimele articole

»
»
»