Cât costă o idee bună? Este consultanţa un domeniu prietenos?

Mulţi tineri vor să facă o carieră în consultanţă. Este însă consultanţa un domeniu atât de prietenos şi de primitor cu nou-veniţii? Peste 100 de clienţi în aproape şase ani şi peste 1,2 milioane de metri pătraţi de construcţii, cu o valoare cumulată de 850 de milioane de euro. Aceasta este, pe scurt, cartea de vizită a celor de la Vitalis Consulting, firmă de consultanţă în construcţii fondată de Florin Popa cu doar câţiva ani în urmă. Florin Popa a intrat în antreprenoriat în 2006, pe vremea când avea 26 de ani, iar acum lucrează cu clienţi precum AIG Lincoln sau Immofinanz şi a deschis două birouri externe, în Ucraina şi Republica Moldova.

Uitându-se în urmă, spune că cei şase ani au fost marcaţi şi de suişuri, dar şi de coborâşuri.

În timpul, dar şi după finalizarea studiilor Facultăţii de Construcţii, Florin Popa a lucrat la Gleeds, firmă britanică de project management în construcţii. "Acolo pot spune că am învăţat foarte multe, fiind o companie unde 80% din staff era din Marea Britanie.

Am prins uşor modul de gândire, limbajul, dar şi multe altele", spune Florin Popa, care are acum 31 de ani. În 2006 a luat decizia să-şi facă propria firmă în acest domeniu, astfel că, împreună cu un amic din copilărie, care terminase Facultatea de Instalaţii, a înfiinţat Vitalis Consulting: "Am crezut că ştiu totul când am înfiinţat compania, dar acest lucru s-a dovedit greşit foarte repede".

Citiţi mai multe pe businessmagazin.ro

Autor: Andreea Neferu, ZF