Munca temporară a dus afacerile Manpower în România la un nivel record anul trecut, de 26,5 mil. euro

ManpowerGroup România, una din cele mai mari companii locale cu activităţi în sectorul resurselor umane, a înregistrat în 2011 o cifră de afaceri de 26,5 mil. euro, în creştere cu 43% faţă de anul precedent. "O nouă structură organizaţională, focus mărit pe clienţi şi reducerea costurilor sunt printre principalii factori care au generat în 2011 cele mai bune rezultate ale Manpower de la înfiinţarea companiei în Romania în 2003.

Estimăm că şi în 2012 vom reuşi să creştem peste media pieţei, care deşi probabil va încetini pe fondul climatului economic volatil, va înregistra, credem, o evolutie de plus 10% - 15%.

Pentru viitor, piaţa muncii din România are nevoie de o schimbare a viziunii către orizontul pe termen lung - inclusiv prin prioritizarea educaţiei - în condiţiile în care în continuare totul se decide pentru ziua de mâine", spune Valentin Petrof, directorul general al ManpowerGroup România.

Unul dintre principalele motoare de creştere a afacerilor companiei în România este plasarea de forţă de muncă temporară. În 2011, prin intermediul companiei s-au angajat peste 8.000 de angajaţi temporari, în creştere cu 73% faţă de 2010.

Printre cele mai mari firme de recrutare şi muncă temporară de pe piaţa locală se mai află companiile Lugera&Makler, APT, Adecco, Gi Group, Trenkwalder sau Agenţia de Servicii Professional.

Autor: Corina Mirea, ZF

Ultimele articole

»
»
»