Campania de brand de angajator a Coca-Cola HBC România -„Talents on board!” -premiată la competiţii internaţionale şi naţionale

Despre Coca-Cola HBC România
Coca-Cola HBC România, tară membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, îmbuteliază o gamă largă de produse din portofoliul Coca-Cola, de la băuturi răcoritoare carbonatate, necarbonatate, nectaruri, până la ceaiuri, apă minerală, băuturi energizante si cafea. Compania Coca-Cola HBC România asigură pentru produsele Coca-Cola si distributia, vânzarea, marketingul operational, fiind lider pe piata băuturilor non-alcoolice.

Bucuresti, 23 februarie. Campania de brand de angajator "Talents on board!" derulată de Coca-Cola HBC România si agentia IMAGE PR a fost premiată în 2011 în cadrul Premiilor de Excelentă HR Club pentru "Cel mai valoros proiect de Resurse Umane", categoria Dezvoltare organizatională. De asemenea, campania a fost premiată cu Argint de Liga Profesioniştilor Americani în Comunicare în cadrul a două competitii internationale: LACP Magellan Awards si LACP Spotlight Awards.

Campania "Talents on board!" dedicată comunicării brandului de angajator al Coca-Cola HBC România a obtinut două premii de Argint în cadrul competitiilor Magellan Awards 2010, la categoria Corporate Communication (Comunicare Corporativă), si Spotlight Awards 2010, la categoria Advertisement/ Ad Series (Reclamă) pentru vizualul creat în cadrul campaniei.

Campania are ca scop consolidarea reputatiei Coca-Cola HBC România ca angajator si atragerea tinerelor talente în companie. "Talents on board!" se adresează tinerilor talentati, studenti si absolventi, iar executia sa a avut la bază un mix creativ de tactici offline si online.

"Campania de employer branding (brand de angajator) reprezintă pentru Coca-Cola HBC România o oportunitate extraordinară de a interactiona cu tineri talentati, entuziasti si pasionati de domeniul lor de studiu. În ultimii ani investiţia în tinerele talente a devenit parte integrantă a culturii noastre organizaţionale, iar distinctiile primite reprezintă o recunoastere a tuturor acestor eforturi.", declară Janina Rădulescu, Internal Communication Coordinator Coca-Cola HBC România.

"Employer branding-ul reprezintă o disciplină de comunicare aparte si este o mare oportunitate pentru noi să putem concepe si implementa campanii inovatoare pentru a sustine reputatia de angajator a companiei Coca-Cola HBC România", spune Catrinel Burghelea, Account Manager IMAGE PR.

Gala Premiilor de Excelentă HR Club este cel mai mare eveniment de Resurse Umane din România, singurul care recunoaste excelenta în ceea ce priveste proiectele în Resurse Umane si managementul oamenilor. Juriul celei de-a III-a editii a Galei Premiilor de Excelentă HR Club a fost compus din reprezentanti ai Boardului HR Club, ai mediului de afaceri si ai societătii civile.

Magellan Awards premiază cele mai eficiente campanii de comunicare la nivel international. În cadrul editiei din 2010 au fost înscrise în competitie 375 de aplicaţii, iar campania "Talents on board!" s-a clasat pe locul 31 în top 50 aplicatii înscrise. Juriul Magellan Awards a fost compus din specialişti în domeniul comunicării, a căror expertiză acoperă arii variate ale comunicării. Procesul de jurizare a avut în vedere criterii precum: creativitatea campaniei, claritatea mesajului, eficienţa campaniei, etc.

Spotlight Awards este o competitie internatională care premiază materiale de comunicare print, video si web. Vizualul campaniei "Talents on board!" premiat a fost dezvoltat pornind de la tema călătoriei si a fost apreciat datorită abordării originale. În 2010, competitia Spotlight Awards a atras peste 1.100 de aplicatii din întreaga lume. Juriul Spotlight Awards a fost format din profesionisti în comunicare afiliati la LACP, cu expertiză în toate ramurile relatiilor publice.

Eforturile de comunicare în domeniul brandului de angajator ale Coca-Cola HBC si IMAGE PR au primit recunoastere si anterior. Coca-Cola HBC România se află în fruntea clasamentului celor mai doriti angajatori din România în rândul tinerilor cu potential, conform studiului "Cei mai doriti angajatori", realizat de Catalyst în 2010. De asemenea, campania "Talents on board!" a fost desemnată "Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009" de către HR Club în 2010.

Despre IMAGE PR
IMAGE este o companie independentă de relaţii publice, cu o activitate de peste 15 ani pe piaţa din România. Agenţia acoperă cele mai importante servicii din zona relaţiilor publice, de la relaţii media, managementul evenimentelor şi al situaţiilor de criză, până la comunicarea corporativă şi de produs sau relaţiile cu comunitatea.
IMAGE s-a menţinut permanent în topul agenţiilor de PR din România datorită portofoliului de clienţi, rezultatelor financiare şi vizibilităţii proiectelor de comunicare realizate.

Ultimele evenimente

»
»
»