Danone a schimbat directorul de marketing

Danone Romania, cel mai mare producator de iaurturi de pe plan local care a rulat anul trecut afaceri de 115 mil. euro, a adus-o pe Dora Strezova de la Danone Bulgaria pentru a ocupa pozitia de director de marketing. Strezova, 32 de ani, il va inlocui pe Kiril Hadzhidinev, tot de origine bulgara, care detine aceasta functie din luna februarie a acestui an. Hadzhidinev, 35 de ani, va ocupa functia de director de marketing al Danone Bulgaria la doar sase luni de la preluarea conducerii departamentului de marketing al subsidiarei locale. Potrivit reprezentantilor Danone, el a luat aceasta decizie pentru a fi mai aproape de familia sa.

Dora Strezova s-a alaturat echipei Danone Bulgaria in anul 1999, ca Asistent Brand Manager si a promovat in ultimii zece ani in cadrul departamentului de marketing al subsidiarei bulgare. Din 2008 pana in prezent ea a detinut functia de director de marketing pentru Danone Bulgaria si Macedonia. In ultimii patru ani, functia de director de marketing al Danone Romania a fost detinuta de francezul Benoit de Lavarene. El a fost promovat insa la inceputul acestui an in functia de director general al filialei Danone din Grecia.

De la inceputul acestui an, filiala din Romania a grupului Danone a schimbat aproape intreaga echipa de conducere, dupa ce atat directorul general, cat si directorul de marketing al companiei si-au finalizat mandatul si au fost promovati. Astfel, producatorul gamelor de iaurturi Activia si Nutriday a numit in ultimele luni atat un nou director general, cat si un director de resurse umane, un director financiar si un director de marketing. Danone Romania, companie care a incheiat anul trecut cu afaceri de aproape 115 milioane de euro si peste 700 de angajati, are in portofoliu zece branduri (Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremoso, Danette, Casa Buna, Danone si Danfruit) si peste 80 de referinte de produs.

Principalii competitori ai Danone pe plan local sunt producatorii Friesland, Hochland, Albalact, LaDorna (achizitionata anul trecut de grupul francez Lactalis) si Covalact, dar si filialele Tnuva si MŸller intrate pe piata locala in ultimii doi ani.

Ultimele articole

»
»
»