Albalact a numit un nou director de marketing

Producatorul de lactate Albalact, controlat de familia Ciurtin, a numit-o pe Cristina Miclea pe pozitia de director de marketing al companiei din Alba Iulia, dupa ce anterior aceasta a fost brand manager al marcilor Fulga si Zuzu timp de patru ani. Ea o va inlocui pe Elena Serban, cea care detinut aceasta functie pana in cea de-a doua jumatate a anului trecut. Miclea, 34 de ani, este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, cu specializare in marketing.

Inainte de a ocupa pozitia de director de marketing al Albalact ea a fost brand senior brand manager al grupului farmaceutic A&D Pharma de la sfarsitul anului 2009 pana la finalul lunii martie a acestui an si brand manager al Albalact timp de aproape patru ani. Experienta sa in marketing este insa de peste zece ani, Miclea lucrand si in cadrul companiilor Sanex Cluj-Napoca, MOL Romania si Bravo Group Import Export.

Aceasta este cea de-a doua schimbare care are loc in managementul producatorului de lactate de la inceputul anului dupa ce functia de director general al Albalact, companie cu afaceri de peste 50 mil. euro, a fost preluata de Raul Ciurtin, presedintele companiei din Alba Iulia, odata cu decizia lui Traian Simion de a se retrage din aceasta functie.

Albalact, companie tranzactionata pe Bursa de Valori Bucuresti sub simbolul ALBZ, este cel mai mare producator independent de lactate cu actionariat roman, actionarii companiei fiind Petru Ciurtin (31,7%), Raul Ciurtin (16,6%), fondul de investitii cipriot RC2 (25,4%) si alti actionari (26,1%).

Autor: Diana Tudor, ZF