Examen de angajare. Cum se descurca studentii la pragul multinationalelor

Filialele locale ale Danone si Henkel au organizat recent competitii prin care studentii s-au aliniat la start. Miza? Sanse consistente de a intra in statele de plata ale companiilor, premii si participarea la finalele internationale.

"Pe langa faptul ca am avut ocazia sa concuram intr-o echipa formata din prieteni, sunt putine lucruri care sa ne motiveze la fel de mult ca o provocare serioasa si aceasta s-a dovedit o sansa exceptionala de a ne testa gandirea inovatoare si creativitatea", spune Eduard Dinu.

280 de studenti s-au inscris in editia din acest an a concursului organizat de producatorul de lactate. Jocul a ajuns in acest an la a cincea editie, in total participand pana acum 1.500 de studenti. O echipa formata din sase studenti va merge la Paris pentru a prezenta planul de afaceri, cu care au castigat in Romania, in fata unei comisii formate din manageri de nivel inalt. Competitia stimuleaza studentii sa gandeasca strategic, iar scopul jocului este "sa-i invete pe participanti ca intr-o lume antreprenoriala cel mai important lucru este sa fii lider in domeniul tau de activitate", spun reprezentantii Danone Romania. Compania este liderul pietei de lactate in functie de cifra de afaceri, avand vanzari de 435 de milioane de lei in 2009, in crestere fata de 2008. Citiţi mai mult despre cum se descurca studentii la pragul multinationalelor pe www.businessmagazin.ro.

Autor: Ioana Mihai, Business Magazin

Ultimele articole

»
»
»